Set Kurus Shaklee..Nak kurus? Nak menyusukan anak?



Cerita pasal kurus... ramai yang nak kurus dan angkat tangan..terutama untuk golongan yang memang berbadan besar. Saya pun mengambil Set Kurus bagi ibu yang menyusukan. Saya ambil ESP + Alfalfa + Lecithin. Alhamdulillah dengan pengambilan yang konsisten terasa perubahannya. Baju-baju lama dah muat, seluar dah muat. Alhamdulillah. ;)



Apa yang best pasal Set Kurus ni?

  • Kenapa protein? Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. Pengambilan Energizing Soy Protein mengalas perut anda dan membuatkan anda kurang berasa lapar.
  • Kenapa perlu Lecithin? Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak2 dan mencairkan kolestrol...Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak. Dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darahn dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan kita
  • Kenapa perlu detox? Detox adalah proses untuk mencuci usus daripada lendir di dinding usus. Detox penting supaya penyerapan nutrien lebih mudah berlaku. Alfalfa bukan sahaja berfungsi untuk mempercepatkan penghasilan susu, malah juga untuk detox.
http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html

Apa tunggu lagi?? Dapatkan konsultasi percuma dari saya.



Wardah
| 019-3305476 | wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget