Krisis Penyembuhan Shaklee..

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah..insyaAllah kali ni saya nak cerita mengenai krisis penyembuhan atau lebih dikenali juga sebagai healing crisis.

Apalah agaknya ye? Saya pernah post mengenai healing crisis ni dulu.

Kes 1 : Kulit menjadi semakin gatal setelah ambil Set Hamil.

Kes 2 : Jerawat semakin banyak keluar setelah ambil Vitamin E.

Kes 3 : Keluar peluh yang banyak dan agak berbau.

Kes 4 : Rasa pening.

Kes 5 : Dan sebagainya.

Boleh tengok rajah di bawah ye.

Secara peribadi saya nasihatkan supaya anda teruskan makan suplemen dan pastikan minum air masak yang secukupnya. Berapa? Ikut berat kita, jika berat 50kg, ambil 2 liter air. 1 liter untuk setiap 25kg. InsyaAllah, segalanya akan kembali seperti sediakala. ;)

Akhir kata, selamat hujung minggu dari saya ;)


http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget