[Testimoni] Vitalea For Child untuk Anak Demam

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Lamanya tak mencoret jadi lupa nak mula dari mana. Ikutkan hati banyak sangat perkara yang saya nak cerita dan kongsikan. InsyaAllah kali ini saya nak cerita testimoni yang saya alami dan juga anak sulong saya Asyraf. Saya mengalami batuk dan selesema dan Asyraf demam pada hari Isnin yang lepas.

Sebagai ibu, saya memang jadi risau jika anak tidak aktif. Kerana pulang dari sekolah Asyraf kelihatan sangat tidak bermaya..badannya panas dan tiada selera makan. Tindakan segera saya ialah berikan Asyraf Vitalea for Children dan Chewable Vitamin C. Asyraf juga turut tidur awal pada malam berkenaan. Dan alhamdulillah sewaktu dikejutkan bangun pada waktu subuh hari Selasa, Asyraf dah sihat dan bersemangat untuk ke sekolah.

Jom ketahui peranan Vitalea for Children
Fakta ringkas Vita-Lea for Children Chewable Shaklee:

    - Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak
    - Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi
    - Memberi 100% nilai harian vitamin C
    - Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia
    - Berasaskan phytonutrien semulajadi
    - Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti
    - Kaya dengan sumber nutrien antioksidan
    - Diperkaya dengan buah oren, anggur dan campuran perisa beri


Saya? Ok, saya mengalami selesema dan batuk pada hari Isnin lepas, saya mengambil Vitamin C sebagai penambah antibodi. Dan alhamdulillah sekarang selesema dan batuk sudah semakin kurang dan tidak rasa sakit kepala lagi. Jom kita tengok pula apa peranan vitamin C Shaklee

Kelebihan lain produk Vitamin C Shaklee

- Membantu meningkatkan sistem keimunan badan
- Membina kolagen untuk kulit yang sihat dan berseri
- Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi dan struktur am badan yang lain
- Antioksida yang bertindak melindungi sel dari serangan radikal-radikal bebas yang lain
- Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
- Membantu mengurangkan hormon tekanan
- Membantu masalah anemia




http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget