Bestnya ESP Shaklee...!!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah di atas segalanya.Lamanya tak bersiaran, kena pulun kerja sebab tengah terlibat dengan projek yang perlu siap dalam masa sebulan. Memang tak menang tangan, siap bawa kerja balik rumah, bangun awal pagi, balik lewat dan macam-macam lagi semua sebab kena siapkan ikut masa yang ditetapkan. Sebelum mula buat kerja hujung minggu ni, saya nak kemas kini dulu blog yang bersawang ni. Sempena promosi ESP bulan oktober 2014, rugi sangat jika tak rebut memiliki ESP bulan ni. Tak percaya? Mari saya cerita, dengan pengiraan sekali.

Macam mana nak dapatkan Shaklee dengan untung berganda bulan Oktober ni? Buy 6 FREE 1!!

1 tong untuk mak ayah
1 tong untuk mak ayah mertua
1 tong untuk suami/isteri
1 tong untuk kawan baik isteri
1 tong untuk kawan baik suami
1 tong untuk kakak/abang
1 tong FREE untuk diri sendiri

Apa yang anda dapat?
- keahlian percuma RM65
- untung runcit yang berganda-ganda
- bernaung di bawah grup Jutawan Shaklee

Best sangat ke ESP Shaklee ni?
Jika tanya saya soalan ni, saya memang suka menjawab YE, SANGAT BEST...sebab saya seorang ibu yang bekerja, ibu yang masih menyusukan anak berusia 2 tahun 6 bulan, seorang isteri dan sebagainya. ESP memang sentiasa ada sebagai bekalan saya ke mana-mana.


Jom dapatkan vitamin kesayangan anda. Nak baca lebih lanjut tentang ESP? Dan nak baca banyak testimoni berkaitan ESP?



http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget